Thursday, December 2, 2010

Οκτώ και ένας λόγοι για μια θεατρική συζήτηση περί Δημοσίου


1.-Δημόσιος Υπάλληλος με οικογενειακή παράδοση στο Δημόσιο


Το δημόσιο δεν είναι μεγαλύτερο από όσο πρέπει. Η αιτία των δεινών είναι η υποχρηματοδότηση, και οι πολιτικές παρεμβάσεις. Οι ΔΥ είναι κακοπληρωμένοι σε σχέση με τους αντίστοιχους άλλων χωρών. Είμαστε όπως όλοι οι εργαζόμενοι, κοινός εχθρός μας το κεφάλαιο. Η επιλογή διορισμού ήταν αποτέλεσμα οραματισμού όχι για την μονιμότητα αλλά για το περιεχόμενο της εργασίας.

2.-Δημόσιος Υπάλληλος χωρίς οικογενειακή παράδοση στο Δημόσιο και Δημόσιος Υπάλληλος με προϋπηρεσία στον Ιδιωτικό Τομέα

Τα τρία τέταρτα των δημοσίων υπαλλήλων πληρώνονται για να κάθονται. Στον ιδιωτικό τομέα δεν θα έπαιρναν ούτε τα μισά λεφτά. Οι συνδικαλιστές είναι «νούμερα» που ζουν στον κόσμο τους. Η επιλογή διορισμού είναι ξεκάθαρη στρατηγική οικονομικής σταθερότητας που εξασφαλίζει ισορροπία. Συμμετέχουμε σε όλες τις κινητοποιήσεις και αναρωτιέμαι τι δουλειά έχω εδώ με αυτούς τους τύπους. Κατά βάθος και αυτοί που φωνάζουν είναι βολεμένοι.

3.-Εργαζόμενος σε εργασία που έχει σχέση με το Δημόσιο


Η δυσλειτουργία του Δημοσίου είναι Μύθος. Είναι απλώς περίπλοκο αν ξέρεις πότε , που ,σε ποιον πας κάνεις την δουλεία σου στο πι και φι. Αν καταργηθεί η πολυπλοκότητα θα χάσω και την δουλεία μου. Δεν έχω πρόβλημα με κανένα ΔΥ.

4.-Σποραδικός Χρήστης Υπηρεσιών του Δημοσίου

Τραβολογιέμαι επί μέρες χωρίς αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει σύστημα, αλλά διάφοροι τύπου που με βασανίζουν. Δε λέω δεν φταίνε οι ΔΥ αλλά σε ποιον να ξεσπάσω;

5.-Επιχειρηματίας με κατεστημένες δουλειές


Ποιο μεγάλο δυσλειτουργικό Δημόσιο και παραμύθια; Πληρώνω τους (3) και κάνω την δουλειά μου μια χαρά. Ρε άμα φτιάξει το σύστημα θα χάσω και τα conne. Να το λύσουν το πρόβλημα οι πολιτικοί

6.-Νέος Επιχειρηματίας , μικροεπιχειρηματίας , αυτοπασχολούμενος


Επειδή δεν θέλω να σκάω στους (3) τραβολογιέμαι. Το Δημόσιο είναι μεγάλο, οι ΔΥ δεν δουλεύουν, να αρθεί η μονιμότητα, να ιδιωτικοποιηθούν. Οι μεγάλοι επιχειρηματίες βολεύονται.

7.-Υστερικός Συντηρητικός

Το Δημόσιο είναι αποτέλεσμα πελατειακού συστήματος. Απορροφά πόρους διαφθείρει τους πάντες, και καταστρέφει την οικονομία. Άρση Μονιμότητας , Ιδιωτικοποιήσεις τώρα.

8.-Συντηρητικός Αριστερός

Το κεφάλαιο υπονομεύει συστηματικά το Δημόσιο. Οι εργαζόμενοι ΔΥ δεν αμείβονται γιατί υπάρχουν φορολογικές απαλλαγές. Αν δοθούν αυξήσεις και χρήματα όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες θα δουλεύουν. Όλα είναι προπαγάνδα.

9.-Anonymous

Δεν υπάρχουν απομονωμένα συστήματα.

Το Δημόσιο λειτουργεί ως υποσύστημα ενός κοινωνικού και κρατικού σχηματισμού και εκ του αποτελέσματος συμπεραίνουμε ότι λειτουργεί αρκετά καλά.

Μια οικονομία που είναι στις 30 πιο αναπτυγμένες , με οικονομική ζώνη επιρροής όλα τα Βαλκάνια , υπερδύναμη στις διεθνείς μεταφορές, και προνομιακός δανειολήπτης ποσού όσο το εισόδημα των 60 πιο φτωχών χωρών ,δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αν δεν είχε το αντίστοιχο αρκετά ισχυρό και τελικά πολύ λειτουργικό Δημόσιο.

Απλούστατα ο κλεπτοκρατικός καπιταλισμός των ραντιέρηδων έχει ανάγκες κρατικής πολυπλοκότητας για να μεγαλώνουν τα «έξοδα» εισόδου στις αγορές.


Η συζήτηση είναι θεατρική.


Οι ραντιέρηδες παριστάνουν τους entrepreneurs,οι ΔΥ ξέρουν ακριβώς τι κάνουν και παριστάνουν τους προλετάριους εργάτες γης , οι Συντηρητικοί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, και οι ανήσυχοι αντέχουν μέχρι να προσαρμοστούν, οι ιδεαλιστές αριστεροί φαντασιώνονται πως η κλεπτοκρατία είναι φιλελευθερισμός ,η αριστερή διανόηση από νωχέλεια συνηγορεί στην φαντασίωση, οι δεξιοί νομιζουν πως είναι φιλελεύθεροι, οι σποραδικοί χρήστες έχουν συγγενείς ΔΥ και φοροφυγάδες και κάνουν το κορόιδο.

22 comments:

ο δείμος του πολίτη said...

Εξαιρετικός διάλογος. Τόσο ζωντανοί οι χαρακτήρες....

CV Clinic said...

Παιδιά ο κάθε ένας έχει την δική του αλήθεια. Η ουσία είναι όντως το μπακγκράουντ του κάθε ενός.

Εγώ πέρασα για μια μικρή περίοδο από το δημόσιο (1 έτος και κάτι) και έχω να πω ότι ένας νέος άνθρωπος κινδυνεύει να καταστραφεί εκεί μέσα.

Τους δημόσιους υπάλληλους που γνώρισα τους λυπάμαι βλέποντας τι περνάνε κάθε μέρα. Ήταν όλοι αξιόλογοι άνθρωποι που θα μπορούσαν να είναι εντερπρενέρς περιωπής ή επιστήμονες. Μπήκαν εκεί και καταστράφηκαν.

Είναι σαν να βλέπεις ταλέντα αθλητές μέχρι τα 20τους να τα παρατάνε και στα 30 τους να έχουν γίνει αλκοολικοί.

Η συμβουλή μου: Μακριά από το δημόσιο οι νέοι άνθρωποι. Να κάνουν μια δική τους δουλειά ή να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα με προοπτική να γίνουν αν γίνεται οι ίδιοι αυτοαπασχολούμενοι ή μικροί επιχειρηματίες.

Τώρα τι έφταιξε για όλα αυτά θα τα βρουν οι αρχαιολόγοι του μέλλοντος.

Left Liberal Synthesis said...

Δείμο
Mα αυτά δεν ακούμε γύρω μας;

Anonymous said...

ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ

Left division

Ανθρωπολογική τυπολογία του ελληνικού δημοσίου με όρους casting. Γουστάρω! Απ' ότι ξέρω (για να διευρύνω το θέμα της ανάρτησης) υπάρχει ένα τουλάχιστον (γνωστό) θεατρικό έργο που έγινε και κινηματογραφική ταινία, και αναφέρεται (με τον τρόπο του) στις κοινωνικές ομάδες που συστήσανε το νεότερο ελληνικό κράτος.

Αναφέρομαι στην Βαβυλωνία του Δημητρίου Βυζάντιου που πρωτανέβηκε στη σκηνή το 1836. Εκεί πρωταγωνιστούν εκπρόσωποι από τις γνωστότερες ελληνικές ράτσες: Μωραϊτης, Ανατολίτης, Χιώτης, Κρητικός, Αρβανίτης, Κύπριος και λογιώτατος (σαν εκπρόσωπος της πρωτοεμφανιζόμενης ελληνικής αστικής τάξης).

Τα σκαμπρόζικα σκετσάκια και η ασυνεννοησία που προκύπτει από τις διαφορετικές ντοπιολαλιές βγάζουνε γέλιο δίνοντας χαρακτήρα στο έργο, όμως σε δεύτερο πλάνο αναδεικνύονται οι χαοτικές (σε σημείο βαβέλ) κοινωνικές και πολιτισμικές διαφορές ανάμεσα στις ετερόκλητες ελληνικές φάρες που καλούνται να συγκροτήσουν το νεότευκτο ελλαδικό κράτος.

Ο συγγραφέας Βυζάντιος δεν είναι κάποιο τυχαίο πρόσωπο. Κοσμοπολίτης της εποχής εκείνης με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη χρημάτισε γραμματέας της Πελοποννησιακής γερουσίας και γραμματέας του μπέη της Τύνιδας.

Πρόσωπο με πολιτική συγκρότηση και άριστη γνώση της παγκοσμιοποίησης του καιρού του, μπορεί κατά κάποιο τρόπο να θεωρηθεί ένας πρόδρομος του Κωνσταντίνου Καραβίδα που ένα αιώνα μετά θεμελίωσε πολιτικά το περιεχόμενο της ελληνικής εκδοχής του κοινοτισμού.

Δεν είναι τυχαίο που η δράση του έργου ξετυλίγεται σ’ ένα ξενοδοχείο της ελληνικής πρωτεύουσας (Ναύπλιο) με αφορμή την ‘’πρόσφατη’’ επέτειο της ναυμαχίας του Ναυαρίνου που σήμανε την ανεξαρτησία της χώρας.

Λίγοι γνωρίζουν πως η καταστροφή της οθωμανικής αρμάδας από τον συμμαχικό ευρωπαϊκό στόλο προέκυψε από μια συγκυρία συμπτώσεων (τι και πως είναι θέμα ολόκληρης ανάρτησης) με αποτέλεσμα μετά το γεγονός η Ρωσία να πανηγυρίζει, η ιερά συμμαχία της κεντρικής Ευρώπης να δηλώνει πως αρχίζει η βασιλεία του χάους (σας θυμίζει κάτι σημερινό;) και στην τσαπερδονοκωλοσφυρίχτρα Αγγλία να ζητάνε να περάσει ο ναύαρχος Κόρδιγκτον ναυτοδικείο θεωρώντας πως ''δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις'' προκαλώντας καταστροφή.

Όσοι κάνουνε'' παρολί'' προβλέψεις για το μέλλον της Ευρώπης ποντάροντας σε ‘’άχαστες’’ βεβαιότητες ας ξαναρίξουν μια ματιά στην ιστορία έστω και με τον διασκεδαστικό τρόπο που προσφέρουν ωραίοι τύποι σαν τον Βυζάντιο.
Να ‘σαι καλά L.L.S. με τις εξαιρετικές αναρτήσεις σου.

Left Liberal Synthesis said...

CV
Το πολύπλοκο πρόβλημα είναι πως τα δημόσια αγαθά πρεπει να διασφαλισθούν από κάποια κρατική δομή η οποία όμως είναι ταυτόχρονα σταθερή στις καταβολές των όποιων μισθών αλλά κατασταλτική για όποιες πρωτοβουλίες.
Και επειδή είναι πολύπλοκο , τελικά κερδισμένη η αδράνεια, εκτός ολιγων εξαιρέσεων......

Left Liberal Synthesis said...

left division
Εχεις δίκιο η Βαβυλωνία είναι αντιπροσωπευτική.
Από τις ντοπιολαλιές του 1825, στις μονομανίες του 2000.
Το κακό είναι πως οι ντοπιολαλιές εμπλουτίζουν την επικοινωνία ενώ οι μονομανίες ροκανίζουν την κοινωνία.Και τελικά κερδισμένη μόνο η αδράνεια

Anonymous said...

"..ιδεαλιστές αριστεροί φαντασιώνονται πως η κλεπτοκρατία είναι φιλελευθερισμός.."

LLS εδω και χρονια κυνηγας ανεμομυλους. Φιλελευθερισμος δεν ειναι η δικη σου ρομαντικη φαντασιωση με ιστορικες ριζες
στην γαλλικη επανασταση.
Ο Φιλελευθερισμος σημερα ταυτιζεται με τις ιδεες και την πρακτικη εφαρμογη αυτων που τον επικαλουνται και αυτοπροσδιοριζονται ως φιλελευθεροι. Καλως η κακως απο κει σηματοδοτειται και αντλει το νοημα του. Οπως αλλωστε και ο κομμουνισμος ταυτιζεται με τον υ.σ.

Μπορει να διαφωνεις αλλα δεν μπορεις να απευθυνθεις ευρυτερα κοινωνικα αυτοπροσδιοριζομενος ως φιλελευθερος εννοωντας αλλα απο
την σχεδον καθολικη αντιληψη του
σημαινομενου φιλελευθερισμος.

Πελεγκρινο

Leo Kastanas said...

H Bαβυλωνία ναι είναι. Και το κράτος πρέπει να υπάρχει και οι ΔΥ να λειτουργούν και οι τύποι που αναφέρεις υπάρχουν και όχι μόνο. Υπάρχουν και ελευθερίες σε κάποιους τομείς, κίνητρα απόδοσης δεν υπάρχουν. Θα ανέβεις όχι από τη δουλειά σου αλλά από τις σχέσεις σου κλπ. Αλλά και πάλι δεν μας ενδιαφέρουν αυτοί που θέλουν να ανέβουν. Απλά αυτοί που γουστάρουν να το ψάξουν, να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν από τα κάτω. Ξέρετε πάντα οι προιστάμενοι δέχονται κριτική από τη βάση και συμφωνούν και παραδέχονται τις αδυναμίες τους. Άρα όλη η ουσία είναι στην πολιτική απόφαση της βάσης.

Leo Kastanas said...

πχ το μοντέλο που περιγράφω στα εκπαιδευτικά που είδα ότι σου άρεσε, δεν μπορείς να φανταστείς τι εύκολα που γίνεται και τι φτηνά. Αλλά κανείς δεν το θέλει γιατί αλλάζει τους ρυθμούς και όλοι έχουν μάθει αλλιώς. Εθελούσια έξοδος και ξανά μανά από την αρχή μόνο με νέους.
Αν όμως η δημόσια παιδεία λειτουργεί απελευθερωτικά, μήπως υπονομεύεται το κράτος; Άρα υπάρχει και ένα ιδεολογικό στοιχείο στην αδράνεια.

Left Liberal Synthesis said...

Πελεγκρίνο
Σωστά το επισημαίνεις.Οποιαδήποτε αναζήτηση που αναφέρεται σε ιδεολογίες είναι κυνήγι ανεμόμυλων.
Δεν διαφωνώ καθόλου.
Αλλά πιστεύω ακριβώς στο κυνήγι αυτό. Αλλιώς η πολιτική συζήτηση γίνεται management,εξειδίκευση, τεχνοκρατία,Ανδρουλακισμός.
Αλοίμονο αν ο κομμουνισμός είναι ο Πολ Ποτ και Φιλελευθερισμός ο Πινοσετ.
Ετσι για εντυπωσιασμό ας θυμηθώ και τον Ζιζεκ.
"Τον φιλελευθερισμό θα τον σώσει τελικά η ριζοσπαστική αριστερά"
Οσον αφορά την αποδεκτή ορολογία από υπαρκτές κοινωνικές δυνάμεις έχεις δίκιο.Οι όροι ίσως είναι απωθητικοί.Αλλά άλλωστε και ποια ορολογία είναι σήμερα "αποδεκτή";;
Τελικά έχεις δίκιο, αλλά επετρεψε μου να εμβανθύνω στο "λαθος" μου...

Left Liberal Synthesis said...

Leo
Μονο και μονο για να αποφύγω ενα "πληθωρισμό" της συμφωνίας δεν επεκτάθηκα στο άρθρο σου για τα εκπαιδευτικά.
Ελπίζω να είναι βασικό στο παρατηρητήριο που ετοιμάζετε.
Οσον αφορά τις προσεγγίσεις του Δημοσίου, απλώς μετέφερα κουβέντες που επαναλαμβάνονται μονότονα. Ο καθένας έχει την μικρή του οπτική και το δίκιο του.Και σε τετοιες περιπτώσεις επικρατεί η αδράνεια.

celin said...

LLS,να σε ρωτησω κατι;
Μιλας για τον κλεπτοκρατικό καπιταλισμό των ραντιέρηδων,
υποθετω οτι εννοεις τη μαφια του Σικαγου κ τις ιδεες του Μιλτον Φριντμαν οι οποιες και παγκοσμιως κυριαρχουν.
Υποθετω ακομα οτι στεκεσαι εναντια σε αυτη τη Μαφια.
Ιδου η ερωτηση,πιστευεις οτι ετσι οπως εχουν διαμορφωθει τα πραγματα,υπαρχει χωρος για εναν Καπιταλισμο με ανθρωπινο προσωπο
(πως να τον χαρακτηρισω;πιο κευνσιανο,με κρατικες παρεμβασεις,antitrust,κρατος προνοιας κ ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη για ολους κτλ)

Γιατι εγω πιστευω οτι με τη καταρρευση του αντιπαλου δεους(κομμουνισμος)ο καπιταλισμος αποθρασυνθηκε,ξεχαστε τις πολιτικες new deal,Ρουζβελτ,δημοσιες επενδυσεις κτλ,
το πραγμα θα χειροτερευει απο δω κ περα.
Κι αν θεωρησουμε οτι ελαχιστοι κατα βαθος θελουν να αλλαξουν τα πραγματα,
εγω προσωπικα δε βλεπω ελπιδα παρα μονο σε ενα Αλμα προς το Αγνωστο.
Προφανως αυτο το Αλμα προς το Αγνωστο φοβιζει τον κοσμο,
αλλα εγω πιστευω οτι η επικρατηση των ραντιερηδων θα τους φοβισει στο τελος ακομα περισσοτερο.

Left Liberal Synthesis said...

Celin
Δεν αναφέρομαι στον Φρήντμαν,αλλά στους έλληνες μετόχους off shore,κεφαλαιούχους με καταθέσεις στην Ελβετία, μαυραγορίτες τοογλύφους της νύκτας, των ναρκωτικών΄, του πολιτικού χρήματος , της κληρονομικής προσόδου χωρίς ευθύνη,της χαμερπους πλουτοκρατίας της ανίας και της αηδίας.
Αναφέρομαι σε αυτούς γιατί αυτοί είναι ακριβώς δίπλα μας, έρχόμαστε σε επαφή με αυτούς με τους συγγενεις τους.
Ο Φρήντμαν ως φυσικό πρόσωπο μου είναι αδιάφορος και ως καθηγητής δεν θέλω να βασιζομαι σε δημοσιοαγραφικά κλισέ, αλλα την δικιά μου γνώση.Δεν τον έχω μελετήσει και δημόσια έχω εκφραστεί , όπως έχω κάνει με άλλους συντηρητικους.(Nozick Hayek)
Και μεταξύ μας έχω αποστροφή σε κλισέ δαινομολογικού χαρακτήρα
Οσο για την εναλλακτική λύση, επίτρεψε μου να διαφωνήσω. Αλοίμονο αν αυτό που θέλει κάποιος να είναι άγνωστο.
Αλλά μπορεί να παραμεινει εσαεί αγνωστο αν δεν προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε το περίπλοκο γνωστό που μας περιβάλλει.
Αν δεν σπασουμε το κεφάλι μας να το καταλάβουμε τότε ουτε και θα μπορεσουμε να το αλλαξουμε.

Anonymous said...

LLS ειναι φανερο οτι ηδονοζισαι με το περιπλοκο. Η πραγματικοτητα ομως -οπως γινεται αντιληπτη στο παρον-παντα ετσι ηταν, με πολλαπλες αντιφασεις ακομα και εντος των συμπαγων πολιτικων ρευματων-ιδεων και
την ιδια στιγμη με συμπτωσεις αναμεσα σε εκ διαμετρου αντιθετους πολους.
Η πραξη και η δραση ομως σε σε κρισιμες ιστορικες στιγμες οπως αυτες που ζουμε, οριζεται απο διακριτες επιλογες και απαντησεις σε μανιχαιστικα δηληματα που προκυπτουν μετα απο πολλες αφαιρεσεις. Η υπεραναλυσεις και οι αποδομησεις ειναι καλες ασκησεις επι χαρτου εν καιρς ειρηνης,μονο που τωρα εχουμε πολεμο.

Πελεγκρινο

Left Liberal Synthesis said...

Πελεγκρινο
Αν καταλαβαίνω μου λες "καλά τα λες αλλά δράση τώρα".
Μου φαίνεται ολίγον υποκριτικό γιατί απευθύνεται τελικά σε όλους τους χώρους διαλόγου.
Είναι σαν να πας σε ένα πολιτίκό συνέδριο και να το διακόψεις λέγοντας
"κοψτε τις κουβέντες εμπρός στους δρόμους"
Οπότε μπορώ και να το επεκτείνω.
"Εχουμε πολεμο Πελεγκρινο, και εσύ κάθεσαι και ασχολείσαι με ιστολόγια πο ηδονίζονται με το περίπλοκο";

Μανώλης said...

Kαλημέρα και από www.democracycrisis.com. Βρίσκουμε εξαιρετική την ανάρτηση. Έχουμε κάποιες ιδέες για έναν διαδικτυακό συντονισμό (τουλάχιστον...)λόγω της κατάστασης. Αν επιθυμείς,κανονίζουμε ήδη την 2η μπλογκοσυνάντηση. Ευχαριστούμε!

Left Liberal Synthesis said...

Μανωλη
Τιμητική η προσκληση αλλά υπάρχει ενα υπαρκτο προβλημα χρόνου, και αυτό που γραφεται στο LLS είναι το μέγιστο.
Ετσι και αλλιώς οι ιστοσυζητήσεις είναι ανοικτές και μολις εκκινήσει θα συμμετασχω στο μετρο του δυνατου.
Καλή συνεχεια στην "dymoccracycrisis" που παραμένει τοσο ανοικτομυαλη και πολυπρισματική.

Anonymous said...

LLS Το δραση τωρα δεν ειναι μονο οι δρομοι. Το αντιστοιχο στο επιπεδο του διαδικτυακου διαλογου
ειναι η αποκρυσταλλωση των βασικων πολων συγκρουσης και η επιλογη στρατοπεδου. Οσοι το αντιλαμβανονται αυτο παραγουν τον καταλληλο λογο και επιχειρηματα που ενισχυει αυτην την κατευθυνση χωρις απαραιτητα να κολακευει και να λαικιζει.

Ο δικος σου λογος ακομα και αν συμφωνει κανεις κατα γραμμα ενιοτε με τα κειμενα σου παραγει νοημα που να σηματοδοτει προς καποια κατευθυνση. Το καταλαβαινεις ; Και αυτο στην εποχη που διανυουμε οπου ο ιστορικος χρονος εχει συσταλει απιστευτα ενισχυει τουσ ισχυρους οι οποιοι θα βγουν κερδισμενοι
απο αυτον το πολεμο

Πελεγκρινο

Anonymous said...

διορθωση ....

ΔΕΝ παραγει νοημα που να σηματοδοτει προς καποια κατευθυνση

Πελεγκρινο

Left Liberal Synthesis said...

Πελεγκρινο
Υπάρχουν κόμματα με ηγεσίες επαγγελματικά στελέχη και μέλη επιστήμονες της πολιτικής που παράγουν πολύ ενδιαφέροντα νοήματα
πχ ο Συν με δυο γραμμές για την ΕΕ , ο Συριζα με δυο ψηφοδέλτια για την περιφέρεια , το Κκε με νικηφορες αποχωρήσεις από τους θεσμούς κλπ
Ακόμη στην Ευρωπη τα Die lienke blogo είναι υπέρ του ευρώ και για υποστηρίζουν την χρηματοδότηση μέσω μνημονίου
Ακόμη και στο επίπεδο της διανόησης τα πράγματα είναι πιο μπερδεμενα :ο κομμουνισμος ως ιδέα , το κοινωνικο πρόβλημα ως « αποπνευματωση» , πλήθη αντί για τάξεις, το Χολυγουντ ως επαναστατική τέχνη κλπ κλπ (badiou,σεβαστακης,negri,zizek)
Μήπως φίλε μου βάζεις ψηλά τον πήχυ μόνο στο ταπεινό lls??Για σκεψου λίγο ψύχραιμα ......

Anastasios said...

Συντάσσομαι με τον ανώνυμο!!!

Left Liberal Synthesis said...

Αναστασιε
Η τελευατία απαντηση προς τον ανωνυμο είναι προφανως διαθεσιμη προς εσενα επίσης